We cover the news of Uzbek culture: theater, movies, music, history, literature, education, and more. |
|
|
05.01.2018 / 13:25:34
2017 yilda "Beeline" call-markazi tomonidan 47 millionga yaqin murojaatlarga xizmat ko'rsatildi“Beeline” Mijozlarga xizmat ko‘rsatish xizmatining 2017 yildagi faoliyatining yakunlarini sarhisob qilmoqda.
O‘tgan yilda “Beeline” call-markazining IVR (Interactive Voice Response) Interaktiv ovozli tizimi tomonidan 47 mlnga yaqin qo‘ng‘iroqlarga xizmat ko‘rsatildi. Bunda ushbu davrda deyarli 10 mlndan ortiq qo‘ng‘iroqlarga operatorlar tomonidan xizmat ko‘rsatildi. Shunday qilib, IVR axborot tizimi abonent so‘rovlarining qariyb 70% to‘liq ishlovini ta’minladi.
So‘rovlarning mavzusiga kelsak, 2017 yilda ularning eng katta qismiga mobil Internet sozlamalari, USSD-kodlar, qo‘shimcha xizmatlar, shuningdek to‘lov usullari hamda tarif shartlariga to‘g‘ri keldi.
Eslatib o‘tamiz, abonentlar biz bilan quyidagi uslublarda bog‘lanishlari mumkin:
1) 0611 – “Beeline Uzbekistan” call-markazining 24 soat davomida uzluksiz ishlaydigan raqami (boshqa kompaniya abonentlari va statsionar telefonlar uchun +998901850055).
2) Telegram-operator – eng ommabop messenjer orqali mutaxassis bilan bog‘lanish uchun telefon kontaktlarida +998901850055 raqamini saqlash lozim va operatorlar soat 09:00dan 22:00ga qadar aloqada bo‘ladilar.
3) Agar abonent rasmiy so‘rov qoldirishni istasa, onlayn-yordamchilarga e-mail orqali murojaat qilishi mumkin: 0611@beeline.uz
4) 0621 raqamiga “Menga qo‘ng‘iroq qiling” matni bilanSMS yozish mumkin. Operator 24 soat ichida aloqaga chiqadi.
5) Operatorga qo‘ng‘iroq qilish, xabar yuborish, qayta qo‘ng‘iroqni buyurish – bularning barchasini “Beeline Uzbekistan” mobil ilovasi orqali amalga oshitish mumkin.
|
|